مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-09ورزشي

5 مرد فرنگی قم در تیم ملی


پنج تن از استعدادها و نخبه های کشتی فرنگی استان قم زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای اعزام های برون مرزی آماده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حالی که هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به یکی از مربیان برجسته یک دهه اخیر این رشته و چهره پرافتخار کشتی قم یعنی روح الله میکاییلی سپرده شده، این تیم با حضور جمعی از بهترین های سراسر کشور برای کسب آمادگی لازم از 19 تا 29 اردیبهشت ماه در قم تمرین می کند.

نفرات دعوت شده به این اردو 39 کشتی گیر مستعد و آینده دار از استان های فارس، خوزستان، قم، چهارمحال و بختیاری، کردستان، اردبیل، اصفهان، تهران، کرمانشاه و مازندران هستند و با 15 نماینده بیشترین سهمیه را استان خوزستان دارد و سایر سهمیه ها به 9 استان دیگر اختصاص پیدا کرده است.

هیات کشتی استان قم که از زمستان سال گذشته به ریاست محمدهادی علیایی فعالیت می کند، مجتمع فرهنگی نور در منطقه نیروگاه را برای اقامت و خانه کشتی سپهبد شهید سلمانی را برای تمرینات کشتی گیران ملی پوش در نظر گرفته است، ضمن اینکه پنج فرنگی کار از جوانان با استعداد و آینده دار کشتی استان قم نیز در این اردوی تیم ملی حضور دارند.

مهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم، محمد جانقلی در وزن 60 کیلوگرم، محمدامین جبالی فر در وزن 63 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مرد فرنگی قم در تیم ملی

5 مرد فرنگی قم در تیم ملی