مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-09ورزشي

رقم قرارداد مربی پیشین استقلال برای سرمربیگری سایپا اعلام شد


باشگاه سایپا در واکنش به ابهاماتی که در مورد قرارداد فراز کمالوند وجود دارد، مبلغ قرارداد وی تا پایان فصل را اعلام کرد.

- ، پس از بازگشت استقلال به تهران فراز کمالوند که کمک فرهاد مجیدی در کادر فنی آبی پوشان بود از این تیم جدا شد و فعالیتش در تیم سایپا را به عنوان سرمربی آغاز کرد.

کمالوند در شرایطی راهی سایپا شد که ابهاماتی در مورد رقم قراردادش منتشر و تاکید شده بود که وی قراردادی چند میلیاردی با نارنجی پوشان امضا کرده است.

به دنبال این اتفاق باشگاه سایپا در بخشی از اطلاعیه ای که پیرامون حاشیه های اخیر منتشر کرده، رقم قرارداد کمالوند را هم اعلام کرده است.

در بخشی از بیانیه باشگاه سایپا آمده است: در مهمترین مواردی که باشگاه سایپا با الفاظ رکیک مورد شدیدترین توهین ها قرار گرفته، موضوع پرداخت های نجومی به سرمربی جدید باشگاه می باشد که موجب تشویش اذهان هواداران و کارکنان سایپا شده است که پیش از این مدیرعامل باشگاه سایپا در مصاحبه عمومی با رسانه ها، صراحتاً پرداخت مبالغ میلیاردی به سرمربی جدید باشگاه را تکذیب نموده است؛ اما برای تنویر افکار عمومی و ایجاد شفافیت، رقم دقیق قرارداد آقای فراز کمالوند با باشگاه سایپا در فصل جاری 400 میلیون تومان اعلام می گردد؛ قرارداد مذکور در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ثبت شده است و قابل است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم قرارداد مربی پیشین استقلال برای سرمربیگری سایپا اعلام شد

رقم قرارداد مربی پیشین استقلال برای سرمربیگری سایپا اعلام شد