مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-09اقتصادي

حذف واسطه ها در توزیع جوجه یکروزه/ کمک به کاهش قیمت با واردات


مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی معتقد است: اگر جوجه یکروزه به طور مستقیم از واحدهای مرغ مادر به مرغداری ها ارسال شود و واسطه ها در توزیع حذف شوند قیمت جوجه یکروزه در بازار کاهش می یابد.

- مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی معتقد است: اگر جوجه یکروزه به طور مستقیم از واحدهای مرغ مادر به مرغداری ها ارسال شود و واسطه ها در توزیع حذف شوند قیمت جوجه یکروزه در بازار کاهش می یابد.

محمدعلی کمالی در گفت و گو با ایسنا، آخرین وضعیت جوجه یکروزه در بازار را تشریح کرد و گفت: قیمت مصوب جوجه یکروزه 4200 تومان است اما همچنان با قیمت های بالاتر از 6000 تومان در بازار خرید و فروش می شود.

وی ادامه داد: از مقامات مسئول در وزارت جهاد کشاورزی درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگی کنند و با وجود اینکه پیشنهاداتی نیز به آنها ارائه دادیم ولی هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه واحدهای مرغ مادر از طریق واسطه ها جوجه هایشان را می فروشند و واسطه ها نیز به هر قیمتی که بخواهند آنها را به مرغداران می دهند، گفت:چون عمدتا واحدهای مرغ مادر تمام نهاده های مورد نیازشان را با قیمت های دولتی دریافت کرده اند و موظفند جوجه را با قیمت های مصوب به فروش برسانند به همین دلیل پیشنهاد دادیم که اگر واقعا امکان کاهش قیمت جوجه یکروزه وجود ندارد جوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه ها در توزیع جوجه یکروزه/ کمک به کاهش قیمت با واردات

حذف واسطه ها در توزیع جوجه یکروزه/ کمک به کاهش قیمت با واردات