مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-09حوادث

جلوگیری از خروج 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر ماهشهر


فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر از توقیف یک فروند شناور صیادی حامل بیش از 27 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در آب های شمالی خلیج فارس در بندر ماهشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، سرهنگ اکبر راشدنیا  امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر روز گذشته موفق شدند یک فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب های کشور متوقف کنند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده 27 هزار و 500 لیتر سوخت از نوع گازوییل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن شناور، بارگیری و جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر با بیان اینکه چهار متهم در این رابطه دستگیر شدند افزود: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

 راشدنیا گفت: قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت تجاری، سوخت یارانه ای دریافت کرده و پس از چند روز بدون هیچ فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناورهای کشورهای همسایه می کنند که دریابانان خوزستان با هوشیاری در کنترل و نظارت دقیق بر شناورها از خروج غیر قانونی سوخت از کشور قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خروج 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر ماهشهر

جلوگیری از خروج 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر ماهشهر