مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-09سياسي

چراغ خانه اهالی روستای صعب العبور امن کندی میاندوآب روشن شد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از برق شدن اولین روستای استان در روستای امن کندی میاندوآب توسط سیستم خورشیدی خبر داد.

- اکبر حسن بگلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از برق شدن اولین روستای آذربایجان غربی توسط سیستم خورشیدی خبر داد و گفت: طی اردیبهشت ماه سال 1400 با نصب 10 عدد سیستم خورشیدی 1.

5 کیلوواتی و اعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال، علی رغم وجود شرایط سخت جغرافیایی، عملیات تامین برق این روستا توسط سیستم خورشیدی به اتمام رسید و به این ترتیب امن کندی اولین روستای آذربایجان غربی است که به وسیله سیستم خورشیدی برق دار شده است.

وی افزود: طی سال های اخیر برق رسانی به روستاهای فاقد برق آذربایجان غربی با قدرت بیشتر و سرعت مضاعفی انجام شد تا بتوانیم شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، افزایش رضایتمندی روستاییان، ایجاد اشتغال و توسعه بخش دامداری و کشاورزی در مناطق مستعد کشاورزی و دامداری باشیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تاکید کرد: این شرکت همواره در برق رسانی به روستاهای بدون برق پیشرو بوده و با تلاش جهادگران این عرصه تمام روستاهای بالای 10 خانوار دارای کد آبادی از نعمت برق برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ خانه اهالی روستای صعب العبور امن کندی میاندوآب روشن شد

چراغ خانه اهالی روستای صعب العبور امن کندی میاندوآب روشن شد