مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-09ورزشي

نیمکت پرسپولیس فرمان وقت کشی داد


سرمربی تیم فوتبال سپاهان مدعی شد نیمکت پرسپولیس بعد از زدن گل برای حفظ نتیجه دستور به وقت کشی داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با پرسپولیس اظهار کرد: فکر می کنم این یک بازی پایاپای بود در نیمه اول بود ولی مثل بازی های گذشته سرحال نبودیم که البته بخشی از آن طبیعی بود و بازی های تیم های اول و دوم جدول با هم فشار را روی بازیکنان و کادر فنی و داوران تأثیر می گذارد.

وی افزود: نیمه اول سرحالی نداشتیم؛ نیمه دوم باز هم از لحاظ موقعیتی بازی معمولی بود ولی از لحاظ دوندگی و فشار بازی مصاف سنگینی بود، فکر می کنم قبل از گل بازی خیلی معمولی شاهد بودیم البته این را در مورد سپاهان عرض کردم، بعد از دریافت گل بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: یکی دو صحنه مشکوک در نیمه دوم بود که نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم ولی می گویند همه کارشناسان گفتند پنالتی بوده ولی برای من این موضوعت مهم نیست برای من مهم است بعد از دریافت گل تیم من خیلی خوب به بازی برگشت و خوب بازی سازی کرد و از فرصت ها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: از لحاظ موقعیتی آن چنان بازی زیبایی نبود ولی طبیعی است این نوع بازی ها از لحاظ دوندگی و فیزیکی یک بازی فوق العاده سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمکت پرسپولیس فرمان وقت کشی داد

نیمکت پرسپولیس فرمان وقت کشی داد