مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-09سياسي

انسان در مقابل امتحان الهی باید صبر پیشه کرده و مقاومت کند


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه انسان باید خود را آماده امتحان های الهی کنند، گفت: صبر و مقاومت مهم ترین اصولی است که باید در هنگام مواجهه با امتحان الهی داشته باشیم.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه یکشنبه در ویژه برنامه روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان، با اشاره به وجود امتحانات الهی در طول زندگی انسان ها، اظهار کرد: انسان در صورتی می تواند از امتحانات الهی پیروزمندانه بیرون بیاید، که قلبش مملو از تقوای الهی باشد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه انسان اگر می خواهد رشد کند، باید درگیر امتحانات الهی باشد، افزود: خداوند انسان ها را امتحان می کند تا به ترقی و تعالی روحی رسیده و رشد کند.

وی با اشاره به اینکه سختی، بلا، زیان و مشکلات در همه اقوام گذشته بوده است، تصریح کرد: اگر انسان به زندگی، نگاه مؤمنانه داشته باشد، آن وقت بلا، ابتلاء و آزمایش های الهی نیز، جز تکوین نظام الهی است.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه در نظام تشریع نیز حکمت های زیادی برای امتحان های الهی قرار داده شده است، افزود: طبق آنچه در قرآن کریم آمده است، ترس و گرسنگی، ضرر مالی و جانی و آفات در تجارت و زراعت به نوعی از امتحانات الهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان در مقابل امتحان الهی باید صبر پیشه کرده و مقاومت کند

انسان در مقابل امتحان الهی باید صبر پیشه کرده و مقاومت کند