مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-09حوادث

کشف جسد فرد مفقود شده در سیرداغی ارومیه بعد از 13 ساعت جستجو


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: نجاتگران شهرستان ارومیه بعد از 13 ساعت جستجو پیکر بیجان کوهنورد را در ارتفاعات کوه سیر پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده اظهار داشت: نجاتگران شهرستان ارومیه بعد از 13 ساعت جستجو پیکر بی جان کوهنورد را در ارتفاعات کوه سیر پیدا کردند.

وی ادامه داد: این حادثه در طی تماس تلفنی  با سامانه 112 پاسخگویی اضطراری مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر مفقود شدن یک نفر در ارتفاعات کوه سیر شهرستان ارومیه اعلام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بیان کرد: پس از دریافت اطلاعات مرکز ECO و اعلام فراخوان تیم های امداد و نجات کوهستان شهرستان ارومیه انجام عملیات جستجو 2 محور سیلوانا به سمت خوشاکو و محور کوه سیر به سمت روستای شلمکان از توابع روستای بند شهرستان ارومیه آغاز شد.

جعفرزاده گفت: در این عملیات تیم کوهستان از پایگاه امداد و نجات کوهستانی سیلوانای هلال احمر و 2 تیم امداد و نجات از هلال احمر شهرستان ارومیه و 2 تیم آفرود سوار از نیروهای داوطلب جمعیت به استعداد پنج نجاتگر داوطلب16 نجاتگر داوطلب جمعیت را همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد فرد مفقود شده در سیرداغی ارومیه بعد از 13 ساعت جستجو

کشف جسد فرد مفقود شده در سیرداغی ارومیه بعد از 13 ساعت جستجو