مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-05-09سياسي

بیانیه جمعی از روحانیون تبریز در مورد ردصلاحیت برخی کاندیداها


جمعی از طلاب و روحانیون تبریز در مورد جریانات اخیر رد صلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تبریز بیانیه ای صادر کردند.

- احتراماً، با توجه به حواشی و اتفاقات اخیر در راستای رد صلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تبریز، نکاتی چند را یادآور شده و مطالباتی را از حضورتان خواستاریم: 1.

از حرکت شایسته و به جای آن هیئت در راستای رد صلاحیت افراد دارای اشتهار به فساد و رانت و تخلف، نهایت حمایت خود را اعلام کرده و خواستار مقاومت و ایستادگی در مقابل اعمال فشارهای متعدد و لابیگری های افراد گوناگون (اعم از نمایندگان مجلس و…) هستیم.

2.

ضمن تاکید بر اینکه نباید حق هیچکدام از نامزدها در بررسی های تکمیلی ضایع شود، متقابلاً درخواست می شود که آن هیئت، شأن نظارتی و فراتر از شانِ هیئت اجراییِ خود را نگه داشته و اگر بنا بر تجدید نظر در مورد فرد یا افراد خاصی را دارد، باید در چارچوب مشخص، شفاف و اساسی باشد نه تحت تأثیر لابیگری ها و اعمال فشارها.

3.

بررسی استعلامات چهارگانه، کار هیئت اجرایی می باشد و وظیفه هیئت نظارت فراتر از آن است؛ فلذا انتظار از هیئت نظارت، عمل به وظیفه ذاتی خود می باشد نه بسنده کردن به استعلامات مذکور.

4.

علت برکناری دبیر هیئت نظارت و روند جایگزینی فردی دیگر، به صورت واضح و شفاف توضیح داده شود و نام و مشخصات فرد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جمعی از روحانیون تبریز در مورد ردصلاحیت برخی کاندیداها

بیانیه جمعی از روحانیون تبریز در مورد ردصلاحیت برخی کاندیداها