مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-05-09بين الملل

تظاهرات اردنی ها در حمایت از فلسطینیان


اردنی ها روز یکشنبه با برگزاری تظاهراتی به جنایت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اعتراض کرده و حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، صد ها اردنی روز یکشنبه در اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای اخراج ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی در برابر سفارت این رژیم در امان تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان اردنی فریاد می زدند: ملتی که رهبرش محمد (ص) است، زانو نخواهد زد .

اردنی ها سر دادن شعار الله اکبر تاکید کردند که از انتفاضه فلسطینیان حمایت می کنند.

در حالی که دامنه اعتراض فلسطینی ها به طرح های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها از جمله اقدام برای تصاحب محله الشیخ جراح و اخراج فلسطینی ها از آن افزایش یافته است، بر شدت حملات و درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان معترض نیز افزوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره ، هلال احمر فلسطین، بامداد امروز یکشنبه (9 می)، اعلام کرد که شمار زخمی ها در جریان درگیری خشونـت بار صهیونیست ها با فلسطینی ها در قدس، از شب گذشته تا صبح امروز، به 90 نفر افزایش یافته است و 30 نفر از آن ها به بیمارستان منتقل شده اند.

کانال تلگرامی الجزیره ساعتی پس از انتشار این خبر نوشت که به اعلام هلال احمر فلسطین، شمار زخمی ها به 100 نفر افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات اردنی ها در حمایت از فلسطینیان

تظاهرات اردنی ها در حمایت از فلسطینیان