مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-09بين الملل

تظاهرات در کربلا و بغداد به دنبال ترور اخیر یک فعال مدنی


تظاهرکنندگان به دنبال ترور صبح امروز ایهاب الوزنی به خیابان ها آمده و ضمن شعار علیه دولت عراق، اقدام به آتش زدن لاستیک کردند و خشم خود را نشان دادند.

- تظاهرکنندگان به دنبال ترور صبح امروز ایهاب الوزنی به خیابان ها آمده و ضمن شعار علیه دولت عراق، اقدام به آتش زدن لاستیک کردند و خشم خود را نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، ایهاب الوزنی ، فعال مدنی برجسته در کربلا صبح امروز در حمله ای مسلحانه در مقابل منزلش ترور شد که این امر خشم مردم در این استان و حضور گسترده نیروهای امنیتی را به دنبال داشت.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در پی این حادثه اعلام کرد که عناصر تروریستی، ایهاب الوزنی را در خیابان الحداد در کربلا ترور کردند و پلیس به محض اطلاع، اقدامات و تشکیل تیم متخصص برای تحقیقات در خصوص این جنایت را آغاز کرد.

ترور این فعال مدنی، خشم مردم در استان را به دنبال داشت و صدها تظاهرکننده در مرکز شهر جمع شده و با شعار علیه دولت عراق که نتوانسته از تظاهرات کنندگان حفاظت و عاملان ترور فعالان را مجازات کند، اقدام به آتش زدن لاستیک کردند.

به گفته یک فعال در هیئت هماهنگی تظاهرات کربلا، ترور الوزنی بی جواب نخواهد ماند، صدها تظاهرکننده هنوز در خیابان ها هستند و ترور این فعال مدنی نشان دهنده ناتوانی دولت در حمایت از ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در کربلا و بغداد به دنبال ترور اخیر یک فعال مدنی

تظاهرات در کربلا و بغداد به دنبال ترور اخیر یک فعال مدنی