مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-09بين الملل

سوریه رفتار حشیانه غیرانسانی اسراییلی ها علیه ملت فلسطین را محکوم کرد


وزارت خارجه سوریه درخصوص رویدادهای قدس اعلام کرد: مقامات اشغالگر اسراییلی و شهرک نشینان به خصومت های مشترک گناهکارانه خود علیه ملت فلسطین ادامه می دهند.

- وزارت خارجه سوریه درخصوص رویدادهای قدس اعلام کرد: مقامات اشغالگر اسراییلی و شهرک نشینان به خصومت های مشترک گناهکارانه خود علیه ملت فلسطین ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: ملت فلسطین زیر چنگال های غاصبی هستند که هیچ ارزشی برای قانون بین الملل و توافقات ژنو مصوب 1949 قائل نیست و احترامی قداست مسجد الاقصی به خصوص شعائر دینی و عبادات مسلمانان در ماه رمضان نمی گذارد.

در این بیانیه اشاره شده است: یورش شهرک نشینان و مقامات اشغالگر اسراییلی به صحن های مسجد الاقصی در قدس و همزمانی آن با اقدام شهرک نشینان دیگر علیه فلسطینی ها در محله های الشیخ جراح، باب العامود و سلوان و منع آنها از انجام فرائض دینی در ماه مبارک رمضان و تجاوز به منازلشان و کوچاندن آنها براساس حکم های صوری ظالمانه مغایر با ابتدایی ترین حقوق بشر با هدف پاکسازی نژادی در محله الشیخ جراح است.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد: تمام این تلاش ها به مثابه خصومت وقیحانه وحشیانه است که بازخواست دولت اسراییل در برابر شورای امنیت را به شکل فوری می طلبد و باید اسرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه رفتار حشیانه غیرانسانی اسراییلی ها علیه ملت فلسطین را محکوم کرد

سوریه رفتار حشیانه غیرانسانی اسراییلی ها علیه ملت فلسطین را محکوم کرد