مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-09اقتصادي

پیش بینی بورس فردا 20 اردیبهشت 1400


امروز هم بورس سرخ پوش بود و شاخص ها باز هم کاهش ارتفاع دادند.

خروج پول حقیقی به بیش از 700 میلیارد تومان رسید.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، امروز نیز به مانند روز های گذشته بازار سرخ پوش بود بیشتر نماد ها در صف فروش قفل بودند و تنها نماد های شاخص ساز بودند که معامله می شدند.

امروز ارزش معاملات اندکی بهتر شد، اما باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و میزان این خروج به بیش از 700 میلیارد تومان رسید.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟ رویا ذبیحی سامانی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: در ابتدای بازار تعداد صفوف فروش 233 نماد بود که در آخر بازار باز هم این تعداد افزایش پیدا کرد و به 387 نماد رسید.

وی ادامه داد: از روز شنبه فروش اوراق اختیار فروش تبعی صندوق توسعه آغاز شده است که به نسبت تقاضای خوبی داشتند، اما ایرادی که به آن ها می شود گرفت این است که ای کاش معاملات سهام آن ها بجای معاملات بلوکی در بازار صورت می گرفت که صفوف فروش بعضی از این نماد ها برچیده می شد، برای مثال نماد خساپا.

ذبیحی سامانی ادامه داد: تاثیر این اوراق در بازار بعد اتمام آن ها مشخص خواهد شد، زیرا که بر روی 13 نماد به ارزش 3600 میلیارد تومان انجام می شود و سپس صندوق توسعه این وجه را در اختیار خواهد داشت که به خرید نماد ها در بازار بپردازد که موجب ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بورس فردا 20 اردیبهشت 1400

پیش بینی بورس فردا 20 اردیبهشت 1400