مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-09سياسي

خصوصی سازی باید به افزایش تولید بیانجامد نه تعطیلی آن


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ما به عنوان دستگاه قضا از خصوصی سازی حمایت می کنیم گفت: باید خصوصی سازی به افزایش تولید بیانجامد نه اینکه چرخ واحد تولیدی خاموش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر امروز در شورای اداری همدان صمن قدردانی از مدیران استان و تلاش هایی که انجام می شود اظهار کرد: از کادر درمانی و پزشکان که در سراسر کشور مجاهدت و ایستادگی و صیانت از سلامت مردم تشکر می کنم .

وی با بیان اینکه سفر ما به لحاظ شرایط کرونایی به همدان با تاخیر انجام شد اما خوشحالم که امروز در خدمت مردم این استان هستم گفت: توفیق بزرگ وحدت و انسجام هر منطقه ای زمینه برای توسعه آن منطقه است لذا با همه اختلاف سلیقه در همدان نیز انسجام و وحدت وجود دارد.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه مدیر قبل از هر چیز باید خود را در محضر خداوند و پاسخگوی او بداند، کارآمدترین کنترل را خودکنترلی دانست و اظهار کرد: امروز بالاترین سخنی که در مواجهه با مردم می توان گفت این است که حق با مشتری است و احترام به مردم باید در صدر امور باشد، این محبت مرتبه ای از محبت الله است.

وی گره گشایی از مردم را بهترین تقرب به خداوند دانست و افزود: در نظام مدیریتی امیرالمومنین(ع) هم اعتماد و هم کنترل اصل است و با وجود اعتماد باید نظارت و کنترل هم صورت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی باید به افزایش تولید بیانجامد نه تعطیلی آن

خصوصی سازی باید به افزایش تولید بیانجامد نه تعطیلی آن