مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-09اجتماعي

پیش بینی بارش های پراکنده و وزش شدید باد در کردستان


کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که از امروز تا اواخر هفته در ساعات بعدازظهر احتمال بارش های رگباری و پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ و وزش باد در محدوده هشدار وجود دارد.

- ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که از امروز تا اواخر هفته در ساعات بعدازظهر احتمال بارش های رگباری و پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ و وزش باد در محدوده هشدار وجود دارد.

نشمیل احمدیانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بررسی نقشه ها و خروجی مدل های جوی اظهار کرد که از امروز تا اواخر هفته در ساعات بعدازظهر شرایط جوی مناسب برای رشد ابرهای همرفتی و رخداد ناپایداری به شکل وزش باد گاهاً شدید، بارش های رگباری و پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

وی افزود که ماهیت بارش ها رگباری و کوتاه مدت است و غالباً برای بخش های شمالی و شرقی استان به ویژه برای بعدازظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به احتمال خیزش گردوغبار و کاهش کیفیت هوا تصریح کرد که از فردا دوشنبه تا آخر هفته در ساعات بعدازظهر و عصر وزش باد شدید بوده که در نواحی شرقی و شمالی استان در حد هشدار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های پراکنده و وزش شدید باد در کردستان

پیش بینی بارش های پراکنده و وزش شدید باد در کردستان