مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-09سياسي

ضرب الاجل یک ماهه رییسی برای احیای تولید در کارخانه صنایع غذایی کیوان


همدان_رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه کارخانه صنایع غذایی کیوان باید از حالت تعطیلی خارج شود، گفت: مالک حق تعطیلی کارخانه را ندارد و ظرف یک ماه مشکلات کارخانه باید حل شود.

- ، آیت الله سید ابراهیم رییسی، در اولین برنامه از سفر به استان همدان از کارخانه صنایع غذایی کیوان که روند تولید در آن متوقف شده است، گفت: توقف تولید در کارخانه های کشور برای هیچ فردی قابل قبول و خوشایند نیست.

رییس قوه قضاییه افزود: کارخانه کیوان با همین وضعیت فعلی اگر درست مدیریت می شد می توانست حداقل با 500 کارگر به فعالیت بپردازد، متأسفانه امروز 50 کارگر دارد و مثل شمع در حال آب شدن است.

رییسی با بیان اینکه کارخانه صنایع غذایی کیوان باید از حالت تعطیلی خارج شود، خطاب به مدیران و کارگران کارخانه عنوان کرد: به هیچ وجه اجازه خروج تجهیزات از کارخانه را ندهید.

وی اظهار کرد: کاهش تدریجی تعداد کارگران کارخانه صنایع غذایی کیوان و فرسوده شدن تجهیزات این کارخانه ممکن است به تعطیلی کامل و صددرصدی آن بینجامد و بر همین اساس، به هر نحو ممکن باید از تعطیلی این کارخانه جلوگیری شود.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه مالک یک کارخانه به هیچ عنوان حق تعطیلی کارخانه اش را ندارد، افزود: سوال جدی این است که مالک چرا اجازه داده است این کارخانه پس از واگذاری به این روز بیفتد؛ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک ماهه رییسی برای احیای تولید در کارخانه صنایع غذایی کیوان

ضرب الاجل یک ماهه رییسی برای احیای تولید در کارخانه صنایع غذایی کیوان