مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-09فرهنگي

تاسیس مرکز رشد حوزه هنری استان اردبیل


 رییس حوزه هنری استان اردبیل از تاسیس مرکز رشد حوزه هنری استان اردبیل خبرداد و گفت: تأسیس باشگاه های مختلف هنری در مرکز رشد حوزه هنری استان اردبیل آغاز شده است.

- امیر رجبی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس رویکرد جدید مراکز استانی حوزه هنری به عنوان مراکز رشد هنر متعهد و انقلابی در هر استان؛ حوزه هنری استان اردبیل اقدام به ایجاد مرکز رشد و راه اندازی باشگاه های هنری در رشته های مختلف می کند.

وی اضافه کرد: هدف از ایجاد این باشگاه های هنری که در هر رشته زیر نظر یکی از اساتید و هنرمندان شاخص و متعهد استان فعالیت خواهد کرد، شناسایی و جذب علاقه مندان و هنرمندان و هنرآموزان آن رشته؛ با هدف کشف، پرورش و رشد استعدادهای هنری اعضا است تا در نهایت، طی فرایندی تولید محور، اعضای باشگاه از سطح مبتدی به حرفه ای رشد یابند.

رییس حوزه هنری استان اردبیل افزود: برگزاری نشست های ثابت هفتگی جهت طرح مباحث آموزشی، ایده یابی، گفتگوهای فنی و در نهایت تولید آثار کارگاهی به صورت عملی زیر نظر سرپرست باشگاه از مهم ترین فعالیت های این مرکز خواهد بود.

به گفته وی توجه به مباحث معرفتی و اندیشگانی و تقویت باورهای ارزشی و اعتقادی، در کنار مسائل تخصصی و مهارتی هنر؛ از جمله ویژگی های این باشگاه های هنری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مرکز رشد حوزه هنری استان اردبیل

تاسیس مرکز رشد حوزه هنری استان اردبیل