مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-09اقتصادي

ضرب الاجل یک ماهه رییسی برای احیای تولید در کارخانه صنایع غذایی کیوان


رییس قوه قضاییه در جریان بازدید از کارخانه صنایع غذایی کیوان در استان همدان برای راه اندازی مجدد تولید در این کارخانه ضرب الاجل یک ماهه تعیین کرد.

- رییس قوه قضاییه در جریان بازدید از کارخانه صنایع غذایی کیوان در استان همدان برای راه اندازی مجدد تولید در این کارخانه ضرب الاجل یک ماهه تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، سید ابراهیم رییسی در اولین برنامه از سفر به استان همدان از کارخانه صنایع غذایی کیوان که روند تولید در آن متوقف شده است، بازدید کرد.

این کارخانه یکی از کارخانجات برند کشور در حوزه تولید محصولات خوراکی است که در جریان خصوصی سازی به فردی واگذار شده که با به تعطیلی کشاندن این کارخانه و بیکاری کارگران، جریان تولید را متوقف نموده است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه توقف تولید در کارخانه های کشور برای هیچ فردی قابل قبول و خوشایند نیست گفت این کارخانه با همین وضعیت فعلی اگر درست مدیریت می شد می توانست حداقل با 500 کارگر به فعالیت بپردازد، متاسفانه امروز 50 کارگر دارد و مثل شمع در حال آب شدن است.

رییسی با تاکید بر اینکه کارخانه صنایع غذایی کیوان باید از حالت تعطیلی خارج شود، خطاب به مدیران و کارگران کارخانه عنوان کرد: به هیچ وجه اجازه خروج تجهیزات از کارخانه را ندهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک ماهه رییسی برای احیای تولید در کارخانه صنایع غذایی کیوان

ضرب الاجل یک ماهه رییسی برای احیای تولید در کارخانه صنایع غذایی کیوان