مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-09اجتماعي

ممنوعیت تجمع دانش آموزان در ورودی و خروجی حوزه های امتحانی


مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش، دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه ها و کانون های برگزاری امتحانات را به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه فرارسیدن فصل امتحانات و با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش، دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه ها و کانون های برگزاری امتحانات را جهت اجرا، به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد.

این پروتکل باهدف ایجاد محیطی ایمن برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونای جدید (کووید- 19)، بر پایه اصل فاصله گذاری اجتماعی، با تأکید بر اقدامات هوشمند و نسخه 05 دستورالعمل بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی، تنظیم و تصویب شده است و از زمان ابلاغ تا اعلام رسمی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور، قابل استناد و لازم الاجرا است.

لذا در صورت لزوم، اصلاح و بازبینی های ضروری در این پروتکل، بر اساس نظرات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و کمیته آموزش وپرورش ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش؛ برگزاری ایمن امتحان های حضوری که شامل امتحانات نهایی، المپیادهای علمی، امتحان ورودی مدارس استعداد درخشان و هرگونه امتحانی که نیاز به تجمع دانش آموزان، معلمان و کارکنان در مدت کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تجمع دانش آموزان در ورودی و خروجی حوزه های امتحانی

ممنوعیت تجمع دانش آموزان در ورودی و خروجی حوزه های امتحانی