مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:002021-05-09اقتصادي

کارخانه بزرگ فولاد در اردبیل احداث می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه بزرگ تولید فولاد در اردبیل راه اندازی خواهد شد.

- ، علی نیکزاد عصر یکشنبه در نشست هماهنگی با سرمایه گذار طرح تولید فولاد در اردبیل اظهار کرد: با موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای احداث یک کارخانه بزرگ تولید فولاد در استان اردبیل، تلاشمان بر این است تا شرایط این کار و حمایت از سرمایه گذار را به شکل عملیاتی فراهم کنیم.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را یک میلیون تن در طول سال اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال 200 نفر از جوانان بیکار منطقه به صورت مستقیم و یک هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم فراهم می آید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد تأمین مواد اولیه برای این کارخانه تصریح کرد: با توجه به اینکه معدن فولاد در استان اردبیل وجود ندارد، قرار شده با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ذخیره معدنی استان یزد برای تولید شمش فولاد در استان اردبیل بارگیری و حمل این مواد اولیه انجام شود تا بعد از فرآوری و تولید محصول به همت بخش خصوصی با استانداردهای مورد نظر، این محصول وارد بازار شود.

نیکزاد به ضرورت تأمین نیاز بازار در بخش فولاد و سیمان اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه ساخت و ساز در سطح کشور به ویژه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه بزرگ فولاد در اردبیل احداث می شود

کارخانه بزرگ فولاد در اردبیل احداث می شود