مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-09سياسي

باید جلوی اقدامات غیرقانونی تعاونی های سهام عدالت را بگیریم


جلوی هرگونه دست اندازی دولت و وارد آمدن خسارت به سرمایه های مردم در موضوع سهام عدالت را خواهیم گرفت.

- ، جمعی از مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور، روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، محسن رضایی پس از شنیدن گزارش ها و نظرات مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت پیرامون وجود برخی تخلفات وقت نارسایی ها در اجرای قوانین و مصوبات مربوط به سهام عدالت، گفت: گزارشی که شما ارائه کردید مدعی تخلف از قانون و سیاست های کلی نظام است.

ما در مجمع تشخیص، این موضوع را بررسی خواهیم کرد و جلوی هرگونه دست اندازی دولت و وارد آمدن خسارت به سرمایه های مردم در موضوع سهام عدالت را خواهیم گرفت.

رضایی افزود: تعاونی های سهام عدالت که عملاً نمایندگان سهامداران مردمی هستند، ابتکار خوبی است که توده های مردم بتوانند از طریق این تعاونی ها از حقوق و منافع خود در شرکت های سرمایه گذاری دفاع کنند.

رضایی افزود: ساختار شرکت های تعاونی سرمایه گذاری سهام عدالت، مدل و الگوی خوبی برای مشارکت عمومی مردم است که از برخی آسیب ها جلوگیری می کند.

البته روش برگزاری مجامع که توسط دولت انجام می شود غیرقانونی است و این اقدام دولت اشکالات فراوانی دارد و ادامه این روند، نتیجه خوبی برای کشور، دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جلوی اقدامات غیرقانونی تعاونی های سهام عدالت را بگیریم

باید جلوی اقدامات غیرقانونی تعاونی های سهام عدالت را بگیریم