مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-09اقتصادي

15 هزار پرس غذای گرم در امامزاده های تهران توزیع شد


همزمان با ماه مبارک رمضان «ضیافت همدلی» در امامزاده های استان تهران برگزار می شود و امامزاده های بازار در قلب تهران بیش از 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، طرح ضیافت الهی توسط اداره اوقاف ناحیه 3 در بقاع متبرکه بازار تهران از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و در هر مرحله اقداماتی به منظور کمک به نیازمندان صورت گرفت.

با توجه به تعطیلی بازار تهران به دلیل شیوع کرونا قبل از آغاز ماه رمضان، بسیاری از افراد روزمزد با مشکلات تأمین معیشت و کسب و کار مواجه شدند که اوقاف ناحیه سه تهران ضمن شناسایی آنها اقدام به حمایت از آنها و در کنار توزیع بسته معیشتی مبلغی را نیز برای گذران زندگی به آنها اعطا کرد.

حسن خانی، مسؤول فرهنگی اداره اوقاف ناحیه سه تهران با اشاره به رزمایش همدلی از ابتدای سال جاری، گفت: در مرحله نخست رزمایش همدلی در سال جاری که نوروز اجرایی شد، بیش از 5 هزار تبرک مهدوی و بسته های معیشتی بین نیازمندان با اولویت خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست توزیع شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش از ابتدا تا نیمه ماه رمضان اجرایی شد، تصریح کرد: در این مرحله بیش از دو هزار بسته معیشتی آماده و در اختیار بقاع متبرکه قرار گرفت تا در بین نیازمندان و افراد شناسایی شده، توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار پرس غذای گرم در امامزاده های تهران توزیع شد

15 هزار پرس غذای گرم در امامزاده های تهران توزیع شد