مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-09سياسي

نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی درخراسان شمالی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در شهرستان بجنورد در فضای خارج مصلای امام خمینی اقامه نماز عید سعید فطر به امامت نماینده معظم ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی سالاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و شیوه نامه ای که جهت اقامه نماز عید فطر توسط این ستاد اعلام شده است در همه شهرها روستاها و بخش های استان با رعایت همه پروتکل های بهداشتی، نماز عید فطر برگزار می شود.

وی گفت: خواندن نماز عید فطر در فضای باز مستحب است و امسال هم با توجه به شرایط کرونایی و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط مناسب و آفتابی بودن هوای استان در تمامی مناطق، نماز در فضای باز اقامه می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه اجتماع زیاد در یک مکان ممکن است باعث افزایش ابتلا به بیماری کرونا شود نماز عید فطر در شهرها در چند نقطه از شهر، مساجد، حسینیه ها، اماکن متبرکه که دارای فضای باز هستند و باعث ایجاد مزاحمت و محدودیت برای عموم مردم نمی شوند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: در شهرستان بجنورد نیز در فضای خارج مصلای امام خمینی (ره) اقامه نماز عید سعید فطر به امامت نماینده معظم ولی فقیه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی درخراسان شمالی برگزار می شود

نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی درخراسان شمالی برگزار می شود