مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-09سياسي

بسیج دانشجویی در کنار محرومان/ توزیع 2000بسته معیشتی و 9000 افطاری


مسؤول عملیات جهادی بسیج دانشجویی هرمزگان گفت: بسیج دانشجویی در قالب رزمایش مواسات تاکنون بیش از 2 هزار بسته معیشتی و 9 هزار افطاری در هرمزگان توزیع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نظری در حاشیه برگزاری رزمایش احسان دانشجویی با تبرک فرارسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج دانشجویی با توجه به رسالت خود همواره در کنار دیگر نهاد های حمایتی عرصه محرومیت زدایی مشغول خدمت رسانی به مردم  است.

وی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند، بسیج پاره تن ملت است و نسبت به مسائل مردم و ملت نباید بی تفاوت باشند، تصریح کرد: مجموعه عملیات جهادی  بسیج دانشجویی و گروه های جهادی بسته های معیشتی را محترمانه با رعایت حفظ شان و کرامت انسانی تقدیم نیازمندان در سطح استان می کنند و امرو مرحله دیگری از رزمایش احسان دانشجویی در محلات حاشیه نشین شهر بندرعباس در حال برگزاری است و با بسته های معیشتی و افطاری ساده به مردم عزیز خدمت رسانی انجام خواهد شد.

  وی افزود: در رزمایش احسان دانشجویی که از ابتدای سال آغاز شده است با حضور گروه های جهادی بسیج دانشجویی در سرتاسر استان هرمزگان که هم اکنون نیز در حال اجرا است تا کنون بالغ بر 2000 بسته معیشتی بین افراد نیاز مند و کم برخوردار توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی در کنار محرومان/ توزیع 2000بسته معیشتی و 9000 افطاری

بسیج دانشجویی در کنار محرومان/ توزیع 2000بسته معیشتی و 9000 افطاری