مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-09سياسي

آینده وضعیت مدیریت شرکت هفت تپه تعیین تکلیف می شود


نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: هفته آینده برای موضوع مدیریت هفت تپه تصمیم گیری می شود و احتمالا مدیریت آن را وزارت اقتصاد یا سازمان تامین اجتماعی برعهده می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش، محمد کعب عمیر نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به تعیین تکلیف شرکت نیشکر هفت تپه اشاره و اظهار کرد: کارگران شرکت نیشکر هفت تپه دغدغه مند هستند که این شرکت در آینده به چه نحوی مدیریت خواهد شد، بنابراین باید این دغدغه را هم مرتفع کنیم.

وی افزود: شرکتهایی که از ذیل اصل 44 خارج می شوند به دولت بازمی گردند، لذا هفت تپه در وهله نخست به وزارت صمت محول خواهد شد و پس از آن  نیز به صورت کلی تعیین تکلیف می شود.

نماینده مردم شهرستان شوش گفت: احتمالا مدیریت شرکت هفت تپه را وزارت اقتصاد یا سازمان تامین اجتماعی عهده دار، ضمن اینکه در هفته آتی جلسه ای برای تعیین تکلیف نهایی این شرکت خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شرکت کشت و صنعت هفت تپه 6 سال پیش با واگذاری به بخش خصوصی دچار مشکلاتی شد که علاوه بر افت تولید گریبان حقوق و مزایای کارگران را گرفت.

در تابستان سال گذشته با اعتراضات روزانه کارگران در چند ماه متوالی و ورود دستگاه قضا و سازمان بازرسی کل کشور سرانجام روز گذشته پس از کش و قوس های فراوان این شرکت به بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده وضعیت مدیریت شرکت هفت تپه تعیین تکلیف می شود

آینده وضعیت مدیریت شرکت هفت تپه تعیین تکلیف می شود