مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-09سياسي

ایرانشناسی در آستانه ورود به قرن پانزدهم


در آستانه ورود به قرن پانزدهم شمسی و تحول چهار دهه جریان ایرانشناسی، سلسله گفت وگوهای جهانی ایرانشناسی در سده پانزدهم، با عنوان «ایران و تمدن سازی جهانی» برگزار می شود.

- در آستانه ورود به قرن پانزدهم شمسی و تحول چهار دهه جریان ایرانشناسی، سلسله گفت وگوهای جهانی ایرانشناسی در سده پانزدهم، با عنوان ایران و تمدن سازی جهانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ایرانشناسی، نخستین برنامه این گفت وگوها با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دانشگاه های شهید بهشتی، علامه طباطبایی، تهران و تربیت مدرس و انجمن اساتید زبان فارسی و اندیشکده هویت و پیشرفت ایرانی ـ اسلامی مرکز مطالعات راهبردی فرهنگی ژرفا، در آستانه روز ملی ایرانشناسی، 28 اردیبهشت ماه 1400 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دکتر سیدعبدالمجید میردامادی، دبیر علمی همایش بین المللی ایران و تمدن سازی جهانی ، توضیح داد: سلسله گفت وگوهای جهانی ایرانشناسی در سده پانزدهم با موضوع ایران و تمدن سازی جهانی برای نخستین بار، با نگرشی علمی- تحلیلی، با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله سیدمحمد خامنه ای ـ رییس بنیاد ایرانشناسی ـ و استادان برجسته ایرانشناس داخلی و خارجی در عرصه مطالعات ایران پژوهی برگزار خواهد شد و در آن ایرانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانشناسی در آستانه ورود به قرن پانزدهم

ایرانشناسی در آستانه ورود به قرن پانزدهم