مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-09ورزشي

سندی که فدراسیون فوتبال علیه شستا رو کرد+ عکس


مسئولان فدراسیون فوتبال که مدعی هستند بدهی خود به شستا را پرداخت کرده و حتی 4 میلیارد بیش از تعهدات خود بازگردانده اند، در مورد ادعاهایشان سند رو کردند.

- جی پلاس ، فدراسیون فوتبال این روزها درگیر پرونده حقوقی شکایت شستا و بدهی به این سازمان است که منجر به توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و در ادامه سند زدن این ساختمان به نام شستا شد و این در حالیست که مسئولان فدراسیون زیر بار چنین موضوعی نمی روند و عقیده دارند تغییر مالکیت ساختمان فدراسیون فوتبال درست نبوده و با ارائه اسناد و مدارک سعی دارند مالکیت این محل را پس بگیرند.

مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی هستند تعهدات خود به شستا را پرداخت کرده و حتی 4 میلیارد بیش از بدهی خود به این موسسه برگردانده اند و از همین رو دیگر بدهکار محسوب نمی شوند و با استناد به چنین موضوعی در تلاش هستند تا مالکیت ساختمان فدارسیون فوتبال را پس بگیرند.

ماجرا از آن قرار است که فدراسیون فوتبال وقتی نتوانست مطالبات خود از فیفا را وصول کند، برای پرداخت بدهی خود به ویلموتس ناچار شد دست به دامان وزارت ورزش و جوانان شود و مسعود سلطانی فر هم پس از رایزنی در هیات دولت شرایط استقراض 2 میلیون یورو برای فدراسیون را فراهم کرد که قرار شد شستا این مبلغ را در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندی که فدراسیون فوتبال علیه شستا رو کرد+ عکس

سندی که فدراسیون فوتبال علیه شستا رو کرد+ عکس