مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-09اقتصادي

تجهیزات پزشکی ایرانی فراتر از مرزها/ گسترش بازار محصولات ایرانی در جهان


یک شرکت دانش بنیان در حوزه صادرات محصولات پزشکی و درمانی فعالیت می کند و موفق شده است این محصولات را به کشورهای مختلفی صادر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید حسام الدین مدنی مدیرعامل شرکت دانش بنیان آویتا زیست فارمد گفت: این شرکت دانش بنیان به صورت تخصصی در حوزه صادرات محصولات، داروها و تجهیزات پزشکی، ایران ساخت فعالیت می کند.

محصولات فناورانه و دانش بنیان ایران در این حوزه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بازارهای بالقوه بسیار خوبی برای این محصولات وجود دارد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آویتا زیست فارمد، ادامه داد: این مجموعه با اخذ مجوزهای لازم، از جمله مجوز سازمان غذا و دارو توانسته است، در این زمینه به صورت تخصصی عمل کند و با همکاری، نیروهای مجرب و دانش بنیان به مطالعه مقاصد صادراتی عمده بپردازد.

در حال حاضر این محصولات به برخی کشورهای منطقه صادر می شود.

در صورت رفع برخی موانع، به یقین می توان این محصولات را به همه کشورها صادر کرد.

رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی، افزود: شاید بهترین کمکی که دولت و نهادهای دولتی، می توانند به صادرات در این حوزه کنند، عدم دخالت در امور اجرایی و واگذاری کامل این حوزه به بخش خصوصی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات پزشکی ایرانی فراتر از مرزها/ گسترش بازار محصولات ایرانی در جهان

تجهیزات پزشکی ایرانی فراتر از مرزها/ گسترش بازار محصولات ایرانی در جهان