مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-09بين الملل

نشست تعیین کننده نفتالی بنت و رییس فهرست یکپارچه عرب ها برای تشکیل دولت


منابع خبری عبری از نشست امروز (یکشنه) رهبر حزب یمینا با رییس فهرست یکپارچه عرب ها در کنست در چارچوب مذاکرات تشکیل دولت رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- منابع خبری عبری از نشست امروز (یکشنه) رهبر حزب "یمینا" با رییس فهرست یکپارچه عرب ها در کنست در چارچوب مذاکرات تشکیل دولت رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم اعلام کرد که نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا طی امروز با منصور عباس، رییس فهرست یکپارچه عرب ها دیداری را در چارچوب مذاکرات تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی انجام می دهد.

طبق این گزارش، یک فرد نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته به مدت سه ساعت با منصور عباس دیدار کرد تا او را متقاعد کند که دولت متشکل از فهرست ائتلاف یاییر لاپید، رییس یش عتید (حزب آینده ای هست) را تایید نکند.

در همین حال، روزنامه معاریو به نقل از یک منبع در حزب یش عتید نوشت که مذاکرات برای تشکیل دولت با وجود حسن نیت و حاکم بودن فضای خوش بینانه مدتی طول می کشد.

منابع مطلع در فراکسیون تغییر نیز با اشاره به نشست امروز بنت و منصور عباس گفتند که این نشست تعیین کننده خواهد بود؛ چراکه حمایت فهرست یکپارچه عرب ها تشکیل ائتلاف دولت را ممکن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تعیین کننده نفتالی بنت و رییس فهرست یکپارچه عرب ها برای تشکیل دولت

نشست تعیین کننده نفتالی بنت و رییس فهرست یکپارچه عرب ها برای تشکیل دولت