مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-09بين الملل

سندرز: واشنگتن علیه خشونت های اسراییل در بیت المقدس موضع گیری کند


سناتور ایالت ورمونت آمریکا از دولتمردان این کشور خواست نسبت به خشونتهای صهیونیست ها در قدس اشغالی و کرانه باختری موضع گیری کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت آمریکا بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران در توییتی از جو بایدن رییس جمهور آمریکا خواست تا موضع مستحکمی در خصوص جنایت های اخیر رژیم صهیونیسی د فلسطین اشغالی اتخاذ کند.

برنی سندرز که سابقه بیان سخنان ضد صهیونیستی را دارد، در توییتی نوشت: ایالات متحده باید به شدت علیه خشونت های متحدان افراط گرای اسراییلی خود در شرق قدس اشغالی و کرانه باختری موضع گیری کند و روشن کند که نباید اخراج خانواده های فلسطینی ادامه داشته باشد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی انتقادات بین المللی از حوادث اخیر در قدس اشغالی و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و همچنین ادامه شهرک سازی این رژیم یکشنبه تأکید کرد که به شدت فشارها برای توقف شهرک سازی را رد می کند.

وی گفت که فشارها برای عدم ساخت و ساز در قدس اشغالی را به شدت رد می کند.

نتانیاهو با رد انتقادات بین المللی گفت: ما به هیچ قدرت خارجی افراطی اجازه نمی دهیم تا صلح و نظم موجود در اورشلیم (قدس) را تضعیف کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: واشنگتن علیه خشونت های اسراییل در بیت المقدس موضع گیری کند

سندرز: واشنگتن علیه خشونت های اسراییل در بیت المقدس موضع گیری کند