مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-09سياسي

برقراری صلح پایدار در فلسطین تنها با همه پرسی و پایان اشغالگری ممکن است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار مردم فلسطین ایستاده و بر ضرورت تداوم حمایت ملت ها و دولت های مسلمان و آزادیخواه جهان تاکید داشته و بر این باور است که برقراری آرامش و صلح پایدار در فلسطین جز از طریق حل .

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار مردم فلسطین ایستاده و بر ضرورت تداوم حمایت ملت ها و دولت های مسلمان و آزادیخواه جهان تاکید داشته و بر این باور است که برقراری آرامش و صلح پایدار در فلسطین جز از طریق حل و فصل مسائل اساسی بحران فلسطین، از جمله پایان اشغالگری صهیونیست ها، بازگشت آوارگان فلسطینی، تعیین نظام سیاسی آینده و برگزاری همه پرسی امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به ابتکار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس و همکاری مفتیات و انجمن مذهبی مسلمانان این کشور، مراسم گرامی داشت روزجهانی قدس، با شرکت برادران اهل تسنن، شیعیان، ایرانیان مقیم، دانشجویان ایرانی، دیپلمات ها و مقامات بلاروسی در سالن آمفی تئاتر مسجد جامع مسلمانان مینسک برگزار شد.

در این مراسم که سفرای فلسطین، سوریه، پاکستان، ونزوئلا و همچنین، رییس حزب لیبرال دموکرات بلاروس و معاون مجمع اهل بیت(ع) حضور داشتند، ایلدار اییلیایویچو معاون مفتیات بلاروس، ضم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری صلح پایدار در فلسطین تنها با همه پرسی و پایان اشغالگری ممکن است

برقراری صلح پایدار در فلسطین تنها با همه پرسی و پایان اشغالگری ممکن است