مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-09سياسي

سردار دهقان: ما سپاهی ها هم با حضور در عرصه سیاسی مخالفیم


سردار دهقان کاندیدای نظامی انتخابات 1400 گفت: اگر قرار باشد نظامی ها تابعی از یک بخش سیاسی جامعه قرار بگیرند یا در خدمت بخشی از سیاسیون جامعه قرار بگیرند یعنی اساسا از فلسفه وجودیشان فاصله گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از اقتصادنیوز، سردار حسین دهقان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم می گوید: که نیروهای مسلح به معنای سازمان حق ورود به این جریان سیاسی و درگیری های سیاسی را ندارند چون نمایندگی ملت را از دست می دهند.

سردار حسین دهقان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در بخشی از گفت وگوی تصویری با اکوایران در واکنش به پرسشی درباره مخالفت امام خمینی با حضور نظامیان در انتخابات، اظهار کرد: اولا حضرت امام بحث مداخله نظامیان به معنای سازمانی یا اجازه ورود جریان سیاسی به درون سازمان های نیروهای مسلح را منع کردند به این معنا که نیروهای مسلح اساسا مدافع امنیت ملی هستند و همواره باید کلان امنیت را در نظر بگیرند.

ما سپاهی ها هم با حضور در عرصه سیاسی مخالفیم وی افزود: به عبارتی همیشه نظامی ها مردم را برای تامین امنیتشان نمایندگی می کنند.

اگر قرار باشد نظامی ها تابعی از یک بخش سیاسی جامعه قرار بگیرند یا در خدمت بخشی از سیاسیون جامعه قرار بگیرند یعنی اساسا از فلسفه وجودیشان فاصله گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دهقان: ما سپاهی ها هم با حضور در عرصه سیاسی مخالفیم

سردار دهقان: ما سپاهی ها هم با حضور در عرصه سیاسی مخالفیم