مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-09فرهنگي

معرفی داوران اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی


دبیر و اعضای هیأت داوران و انتخاب آثار اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی معرفی شدند.

- ، اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی با هدف ارتقا جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش مؤثر آن در نظام تعلیم و تربیت و همچنین شناسایی تصویرگران و هنرمندان خلاق، توانمند و متعهد در حوزه آموزشی، در بهار و تابستان سال 1400 برگزار خواهد شد.

این جشنواره با همراهی و همکاری انجمن تصویرگران کتاب، انجمن طراحان گرافیک و بسیج هنرمندان تهران بزرگ و همچنین جمعی از اساتید و کارشناسان محتوایی و هنری کتاب های درسی برگزار می شود.

براساس این گزارش مجید ذاکری به عنوان دبیر جشنواره و محسن حسن پور، علی خدایی، علی موسوی، کیانوش غریب پور، حسن کریم زاده، جواد صفری، عسگر ملکی، سوسن یادآور، حمیده جعفری، معصومه نجفی نیز به عنوان اعضای هیأت داوران و انتخاب آثار معرفی شدند.

بخش های قابل رقابت در این جشنواره، تصویرگری جلد کتاب های درسی دوره تحصیلی ابتدایی پایه های اول تا ششم می باشد و هنرمندان تا 20 خردادماه 1400 فرصت دارند تا آثار خود را از طریق وب سایت جشنواره به نشانی tcif.

oerp.

ir به دبیرخانه ارسال نمایند.

همچنین پژوهشگران، محققان، اساتید و دانشجویان می توانند مقالات و پایان نامه های مرتبط با تصویرگری کتاب درسی را در وب سایت جشنواره ثبت و در جشنواره ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی داوران اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی

معرفی داوران اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی