مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-09سياسي

گزارش تریبون، اولین گزارش حوزه رپورتاژآگهی در ایران


مجموعه تریبون که به تازگی نیز دو ساله شده است، در گزارش خود به بررسی و تحلیل رفتار کاربران تبلیغ کننده در برنامه ریزی و انتشار کمپین های رپورتاژ آگهی شان و نیز بررسی رسانه های فعال در این حوزه پرداخته است.

در حال حاضر بیش از 1000 رسانه و بیش از 8000 کسب وکار از پلتفرم تریبون برای مدیریت و انتشار کمپین های خود استفاده می کنند.

هدف از گردآوری این گزارش، ایجاد شفافیت در آمار موجود در حوزه رپورتاژ آگهی به منظور کمک به کسب وکارها برای اجرای موفق تر و هدفمندتر کمپین های رپورتاژ آگهی شان است.

در صورت تمایل می توانید فایل کامل گزارش سالانه تریبون را دانلود و مطالعه کنید.

تریبون که از سال 97 به عنوان یک پلتفرمِ انتشار رپورتاژ آگهی فعالیت خود را شروع کرده، با ایجاد شفافیت در قیمت ها و ساخت یک ارتباط بی واسطه میان کسب وکارها و رسانه ها، توانسته برای کاربران خود ارزش آفرینی کند.

16 میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه، معادل 49 بار انتشار رپورتاژ در کل رسانه های تریبون با شیوع کرونا، تریبون تصمیم گرفت تا در حد توان خود از کسب وکارهای دیگر حمایت کند.

در این راستا، 761 رپورتاژ و مبلغی به ارزش 953,339,631 تومان در سال 99 به شرکت های خلاق و دانش بنیان و بسیاری از کسب وکارهای کوچک هدیه داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تریبون، اولین گزارش حوزه رپورتاژآگهی در ایران

گزارش تریبون، اولین گزارش حوزه رپورتاژآگهی در ایران