مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-09ورزشي

اعزام کاروان ایران به المپیک توکیو بدون دغدغه مالی


رییس کمیته ملی المپیک در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام کرد که هیچ دغدغه مالی برای اعزام کاروان ایران به بازی های المپیک وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته مای المپیک، هشتاد و سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به ریاست سید رضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا و امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو و سید واعظ موسوی رییس کمیسیون روانشناسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزارشد.

در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت تمرینات تیم های مختلف المپیکی و برنامه های اردویی و نحوه آماده سازی آنها و حمایت های لازم از فدراسیون های المپیکی پرداخته شد.

سپس صالحی امیری گفت: کلیه تعهدات به فدراسیون های ورزشی در سال گذشته اعم از پرداخت سهم صد در صدی بودجه فدراسیون ها، پرداخت بورسیه ها وحقوق سهمیه بگیران و کادر فنی عملی شد و علاوه بر آن کمک مازاد بر سهم مصوب فدراسیون ها نیز صورت پذیرفت تا این عزیزان نگرانی نداشته باشند.

خوشبختانه برای اعزام کاروان ورزشی ایران به بازیهای المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشیده شده و دغدغه ای بابت تامین منابع ارزی و ریالی با حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان ایران به المپیک توکیو بدون دغدغه مالی

اعزام کاروان ایران به المپیک توکیو بدون دغدغه مالی