مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-09سياسي

ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری افتتاح شد


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری منطقه پدافند هوایی شمال افتتاح شد.

- ، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید خود از منطقه پدافند هوایی شمال (تهران)، ستاد فرماندهی سایت های راداری و موشکی هفت تیر و شهید مطهری این منطقه پدافندی را افتتاح کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در جمع فرماندهان این منطقه پدافندی، گفت: در زمان جنگ تحمیلی، سایت رادار سوباشی از مهمترین یگان های پدافندی کشور بود و به نحو شایسته و با اقتدار وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داد؛ هم اکنون نیز سایت ها و یگان هایی که وظیفه حراست از آسمان پایتخت کشور را به عهده دارند همان قدر مهم و افتخار آفرینند و این به دلیل اقدامات افتخار آفرین منطقه پدافند هوایی تهران و مراقبت 24 ساعته چشمان همیشه بیدار کارکنان پدافند هوایی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در ادامه با گرامیداشت روز قدس، اظهار داشت: از درگاه پروردگار خواستاریم که هر چه زودتر شر رژیم غاصب اسراییل، این غده سرطانی را از سر مردم مظلوم فلسطین کم کند و به برادران مسلمان و مجاهدان در فلسطین نصرت عطا فرماید.

در پایان این بازدید ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری افتتاح و این دو سایت وارد چرخه عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری افتتاح شد

ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری افتتاح شد