مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-09سياسي

ساماندهی 850 گروه جهادی بسیج در ایلام


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام از ساماندهی 850 گروه جهادی بسیج در ایلام خبر داد و گفت: گروه های جهادی در توانمندی دولت در بحران ها نقش ارزنده ای دارند.

- ، سردار جمال شاکرمی ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با تبیین فلسفه تشکیل بسیج سازندگی در سپاه اظهار کرد: بعد از انحلال جهاد سازندگی در بدنه دولت، خلاء وجود یک تشکیلات برای رفع چهره محرومیت در کشور احساس شد و بسیج سازندگی در سپاه به منظور کمک به محرومان جامعه در مناطق دور دست و روستاها تشکیل شد.

وی به تدوین برنامه پنج ساله به منظور محرومیت زدایی در بسیج سازندگی سپاه اشاره کرد و گفت: برنامه پنج ساله در زمینه تامین آب شرب روستاهای فاقد آب لوله کشی، لایروبی نهرهای کشاورزی، تفاهم نامه 2 میلیارد تومانی ساخت سوله های کارگاهی با اداره زندان ها برای اشتغال زندانیان، طرح آجر به آجر برای نوسازی مدارس با همکاری ادارات در دست اقدام است.

سردار شاکرمی بیان کرد: بسیج سازندگی موازی با هیچ نهادی نیست بلکه کمک کار، پشتیبان و هم افزا با ادارات برای محرومیت زدایی عمل می کند.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: 850 گروه جهادی در قالب 22 قشر تخصصی در سامانه اطلس جهادی بسیج ساماندهی شده و تعداد هشت هزار و 500 نفر اعضای گروه های جهادی بسیج در سطح محلات و روستاهای استان مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 850 گروه جهادی بسیج در ایلام

ساماندهی 850 گروه جهادی بسیج در ایلام