مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-09ورزشي

دیوار قلعه پرتغالی ها ترک خورد و فرو ریخت


معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: بخش فروریخته توسط کارشناسان این اداره کل و شورای فنی استان پیش از این مورد بررسی قرار گرفته بود و بنا شد نسبت به جمع آوری آن پس از تایید وزارتخانه در هفته های آینده اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: دیوار ضلع جنوب شرقی یکی از برج های قلعه پرتغالی های جزیره هرمز بر اثر ترک خوردگی و فرسودگی بالا در گذر زمان، امروز فرو ریخت.

عباس نوروزی اظهار داشت: این قسمت از دیوار در همان منطقه ای قرار دارد که زمین فوتبال در ماه های گذشته چمن شد و درخصوص خطر بالای آن برای افراد و بازیکنان بار ها هشدار داده بودیم.

وی تاکید کرد: این خطر همچنان وجود دارد و اگر چنان زمین لرزه ای رخ دهد و برج فرو بریزد آوار ناشی از آن حتی می تواند برای منازلی که در فاصله حدود 40 متری قرار دارند خطرناک باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این مخاطره ها هنوز زمین فوتبال جمع آوری نشده که این وضعیت از نظر فنی و همچنین از نظر زیبایی شناسی بنای تاریخی قلعه پرتغالی ها نادرست بوده و در زمان وقوع حوادث کسی نمی تواند پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار قلعه پرتغالی ها ترک خورد و فرو ریخت

دیوار قلعه پرتغالی ها ترک خورد و فرو ریخت