مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-09سياسي

مشارکت بیش از 1500 خانوار در طبخ غذای نذری در کشور


مسئول گروه تبلیغی پیغام بران خاتم از برگزاری پویش همسفره منجی با هدف مشارکت مردم در پخت و یا توزیع افطاری در سطح کشور خبر داد.

- حجت الاسلام محمد رضا محمدی در گفتگو با ایسنا ، در خصوص پویش همسفره منجی اظهار داشت: پویش همسفره منجی، حرکتی مردمی برای ترویج فرهنگ افطاری از ظرفیت خانه هاست و هدف اصلی این طرح مشارکت مردم در پخت و یا توزیع افطاری است که موجب ترویج فرهنگ افطاری دادن است و برکات فراوانی نیز برای اهل خانه و محله دارد.

مسئول گروه تبلیغی پیغام بران خاتم افزود: سابقه این طرح در عیدغدیر سال 1399 است که در7 هزار خانه اجرا شد و چنین سبکی را با همراهی خیریه غدیر آغاز کردیم و توانستیم بیش از 400 هزار در سطح کشور طبخ و توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی در طبخ نذر غدیر، با کمبود آشپزخانه مواجه شدیم، این طرح به ذهنمان خورد که خانه هایی که روضه خانگی را در آنها برگزار می کردیم را دعوت به طبخ غذا کنیم و به خانواده ها می گفتیم مهمان نذری امیرالمومنین(ع) است که بسیار حس زیبایی را برای مشارکت در این طرح ایجاد می کرد.

حجت الاسلام محمدی در این باره بیان کرد: در عید غدیر با پرداخت مبلغ 110 هزار تومان به هر خانوار جهت طبخ غذا و جذب مشارکت پرداخت شد و 7 هزار خانوار با این طرح به میدان آمدند و در عید غدیر رویداد بزرگی در سطح کشور رقم خورد و غذای طبخ شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 1500 خانوار در طبخ غذای نذری در کشور

مشارکت بیش از 1500 خانوار در طبخ غذای نذری در کشور