مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-09ورزشي

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد


هشتاد و سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رییس فدراسیون ووشو و رییس کمیسیون روانشناسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزارشد.

- به نقل از روابط عمومی کمیته مای المپیک، در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت تمرینات تیم های مختلف المپیکی و برنامه های اردویی و نحوه آماده سازی آنها و حمایت های لازم از فدراسیون های المپیکی پرداخته شد.

سپس صالحی امیری ابراز داشت: کلیه تعهدات به فدراسیون های ورزشی در سال گذشته اعم از پرداخت سهم صد در صدی بودجه فدراسیون ها، پرداخت بورسیه ها وحقوق سهمیه بگیران و کادر فنی عملی شد و علاوه بر آن کمک مازاد بر سهم مصوب فدراسیون ها نیز صورت پذیرفت تا این عزیزان نگرانی نداشته باشند.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشبختانه برای اعزام کاروان ورزشی کشور عزیزمان به بازیهای المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشیده شده و دغدغه ای بابت تامین منابع ارزی و ریالی با حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و منابع لازم تامین خواهد شد همچنین نوسازی تجهیزات تخصصی آکادمی ملی المپیک نیز در سالجاری در دستور کار قرار گرفته و تا پایان نیمه امسال انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد