مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-09سياسي

نماز عید سعید فطر در مصلی و مساجد مازندران اقامه می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مصلی و مساجد شهرهای استان اقامه می شود.

- حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با داشته اند، افزود: تجربه برگزاری مراسم های شب های قدر در سال های گذشته و اخیر و برخی فعالیت های دینی و مذهبی با توجه به رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشتی و درمان ثابت کرده است که فعالان حوزه دین و مسجدی ها در اجرای همه دستورالعمل ها و شیوه نامه ها از دیگر اقشار جامعه دقیق تر و مصمم تر هستند و با توجه به این شرایط برگزاری نماز عید فطر در تمامی مصلی ها، مساجد و محافل دینی و مذهبی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه ها برگزار خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان، عید فطر را عید الله و شکرانه یک ماه بندگی برای خدای متعال دانست و تصریح کرد: عید فطر، جشن بزرگ بندگی مؤمنان و مسلمانان و شیعیان جهان است و همه مؤمنان، مسلمانان باید از دستاوردهای معنوی این ماه حفظ و حراست کنند.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته فعالان حوزه دین، مسجدی ها و هیئات مذهبی در برگزاری مراسم ویژه شب های قدر و شهادت حضرت امیر مؤمنان علی (ع)، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در ایام شیوع پیک چهارم این ویروس منحوس (کووید 19) در کشور بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر در مصلی و مساجد مازندران اقامه می شود

نماز عید سعید فطر در مصلی و مساجد مازندران اقامه می شود