مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-09اقتصادي

تلاش برای کاهش وابستگی سیستان به رود هیرمند


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از برگزاری کنفرانس ملی رویین تن سازی سیستان با محوریت دانشگاه زابل و همکاری وزارت نیرو خبر داد و گفت: تلاش برای کاهش وابستگی این منطقه به رودهیرمند از برنامه های این کنفرانس خواهد بود.

- معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از برگزاری کنفرانس ملی رویین تن سازی سیستان با محوریت دانشگاه زابل و همکاری وزارت نیرو خبر داد و گفت: تلاش برای کاهش وابستگی این منطقه به رودهیرمند از برنامه های این کنفرانس خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم تقی زاده خامسی در جلسه شورای سیاست گذاری این کنفرانس با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به واقعیت های اقلیمی منطقه سیستان ضروری است تا با انجام برنامه ریزی صحیح و با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های موجود از آسیب پذیری سیستان و وابستگی این ناحیه از کشور به رودخانه هیرمند بکاهیم.

بر اساس تصمیمات چهاردهمین و پانزدهمین جلسه کمیسون دائمی رودخانه های مرزی و منابع آب مشترک هیأت محترم وزیران، طرح رویین تن سازی سیستان در سال 1399 تصویب و از سوی دولت به دستگاه های اجرایی ذی ربط ابلاغ شد.

طبق اعلام وزارت نیرو، در اولین جلسه شورای سیاست گذاری کنفرانس ملی رویین تن سازی سیستان که با حضور اعضای شورا برگزار شد، نمایندگان دستگاه ها تاکید کردند: با توجه به اتفاقات اخیر صورت گرفته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کاهش وابستگی سیستان به رود هیرمند

تلاش برای کاهش وابستگی سیستان به رود هیرمند