مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-09سياسي

کتاب «جستارهای پیرامون فلسطین»به زبان ترکی استانبولی منتشر می شود


کتاب «جستارهای پیرامون فلسطین» اثر زهرا مصطفوی توسط اسماعیل بندی دریا، نویسنده و مترجم آثار متعدد فارسی به زبان ترکی استانبولی منتشر می شود.

- کتاب جستارهای پیرامون فلسطین اثر زهرا مصطفوی توسط اسماعیل بندی دریا، نویسنده و مترجم آثار متعدد فارسی به زبان ترکی استانبولی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، دولت و ملت و نیز نخبگان سیاسی کشورمان قرار داشته است؛ بطوریکه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای جلب توجه جامعه جهانی در رابطه با سرنوشت قدس و نجات فلسطین از چنگال رژیم جنایتکار صهیونیستی در سال 1358 شمسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) این نامگذاری، زمینه همبستگی مسلمانان و تمامی آزادگان جهان در حمایت از حقوق قانونی و انسانی ملت فلسطین را فراهم و روز قدس را نه تنها روز فلسطین بلکه روز اسلام معرفی کردند.

مقتدری افزود: تاکنون آثاری در زمینه فلسطین و قدس از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی به زبان ترکی استانبولی ترجمه و آثار قابل توجهی نیز در این حوزه توسط نویسندگان ترک به رشته تحریر در آمده و از سوی برخی از ناشران ترکیه منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جستارهای پیرامون فلسطین»به زبان ترکی استانبولی منتشر می شود

کتاب «جستارهای پیرامون فلسطین»به زبان ترکی استانبولی منتشر می شود