مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-09اقتصادي

اصناف به سمت فروش آنلاین گام برداند/گلایه از آمارهای بیکاری


مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی با تأکید بر ضرورت افزایش فروش های آنلاین گفت: آمارهای رسمی بیکاری بر مبنای علمی تهیه نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بازارچه مجازی با سلام اظهار کرد: متأسفانه در شرایط سخت محدودیت های کرونایی اصناف بسیار آسیب دیدند و حمایت خاصی از آنان نشد.

مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند بیان کرد: متأسفانه برخی از اصناف چک هایشان برگشت خورد و حتی حکم جلب آنان نیز صادر شد.

ضیاییان ادامه داد: ما در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برگزار می کنیم که زندانیان غیر عمد که به واسطه مسائلی چون چک و بدهی مالی در حبس هستند، از زندان آزاد شوند و از طرف دیگر با عدم حمایت از اصناف در این شرایط به تعداد این زندانیان بدهی می افزاییم.

گلایه از شیوه آمارگیری در خصوص میزان بیکاری وی افزود: هر چند رسانه ها و مراکز رسمی آمار بیکاری در خراسان جنوبی را حدود 9 درصد اعلام می کنند ولی طبق پژوهش های انجام شده بیکاری واقعی در استان حدود 35 درصد است چرا که در آمارهای رسمی اگر کسی فقط دو ساعت در هفته کار کند، او را شاغل محسوب می کنند که این شیوه آمارگیری مبنای علمی ندارد.

مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به اینکه از نظر من توسعه اقتصادی یک شهر به تقویت پایه های اقتصادی اصناف آن وابسته است، گفت: در کشور حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف به سمت فروش آنلاین گام برداند/گلایه از آمارهای بیکاری

اصناف به سمت فروش آنلاین گام برداند/گلایه از آمارهای بیکاری