مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-09بين الملل

نتانیاهو فشارهای بین المللی برای توقف شهرک سازی در قدس را رد کرد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به انتقادات جامعه بین المللی از تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان گفت که هرگونه فشار برای توقف ساخت و ساز در قدس اشغالی را رد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در پی انتقادات بین المللی از حوادث اخیر در قدس اشغالی و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و همچنین ادامه شهرک سازی این رژیم تأکید کرد که به شدت فشارها برای توقف شهرک سازی را رد می کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، نتانیاهو امروز (یکشنبه) در پی موجی از انتقادات بین المللی از اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، گفت که فشارها برای عدم ساخت و ساز در قدس اشغالی را به شدت رد می کند .

صحن های مسجد الاقصی و محله های همجوار آن به خصوص محله باب العامود شامگاه جمعه هفته گذشته به صحنه حملات مجدد نظامیان صهیونیست به فلسطینیان تبدیل شد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حملات شامگاه جمعه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در مسجد الاقصی، محله الشیخ جراح و باب العامود دستکم 205 نفر زخمی شدند که 88 نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، نتانیاهو با رد انتقادات بین المللی گفت: ما به هیچ قدرت خارجی افراطی اجازه نمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو فشارهای بین المللی برای توقف شهرک سازی در قدس را رد کرد

نتانیاهو فشارهای بین المللی برای توقف شهرک سازی در قدس را رد کرد