مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-09سياسي

70 درصد از کشفیات مواد مخدر سال گذشته در حوزه دریا بوده است


70 درصد از کشفیات مواد مخدر سال گذشته در حوزه دریا بوده است.

- ، عبدالکریم گراوند بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

وی از ضرورت استقرار دستگاه ایکس ری کانتینری در بندر دیر برای مقابله با قاچاق مواد مخدر گفت: توجه به برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای پیشگیری از اعتیاد ضروری است.

گراوند با بیان اینکه اقدامات و طرح های مختلفی برای مقابله با مواد مخدر در حوزه های فرهنگی انجام شده که درخور تحسین است افزود: قاچاقچیان در سال های اخیر حمل مواد مخدر از خشکی به سمت دریا سوق داده اند که با تلاش های انجام شده اکنون این حوزه هم برای سوداگران مرگ با حضور مستمر نیروهای مبارزه کننده ناامن شده است.

استاندار بوشهر، با اشاره به حضور مستمر نیروهای مبارزه کننده با سوداگران مرگ در سواحل، دریا و خشکی افزود: استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی و سمن ها در حوزه فرهنگی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا جوانان و نوجوانان از بلای خانمان سوز اعتیاد در امان باشند.

گراوند از تدوین سند اجتماعی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در سند اجتماعی استان بوشهر که با حضور وزیر کشور رونمایی شد توجه ویژه ای به بخش فرهنگی و اجتماعی جامعه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از کشفیات مواد مخدر سال گذشته در حوزه دریا بوده است

70 درصد از کشفیات مواد مخدر سال گذشته در حوزه دریا بوده است