مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-09سياسي

جهادگران بسیجی پیشگامان محرومیت زدایی هستند


نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان همدان به مناسبت 17 اردیبهشت و سالروز تاسیس بسیج سازندگی طی پیام مشترکی عنوان کردند: جهادگران بسیجی گنجینه های علم و عمل و پیشگامان محرومیت زدایی و تعالی کشور هستند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی و سردار مظاهر مجیدی به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیام مشترکی بدین مضمون صادر کردند.

17 اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج سازندگی است که آن را به آحاد ملت شریف و عظیم الشأن ایران اسلامی به ویژه خیل عظیم بسیجیان سلحشور و جهادگران دریادل تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

انقلاب ما انقلاب مستضعفین، انقلاب ارزش ها، رنج دیدگان و پابرهنگان و انقلاب ستم کشیدگان است و لذا مبنای عملی نظام حمایت از اقشار ضعیف و امدادگری برای مددجویانی است که باید مورد حمایت قرار بگیرند و در این راستان نقش بسیج سازندگی نقشی است که چون ستاره ای پرفروغ از آسمان حمایت از مددجویان می درخشد.

جهادگران بسیجی گنجینه های علم و عمل و پیشگامان محرومیت زدایی و تعالی کشور هستند؛ انقلاب را با روحیات مقطعی و فصلی نمی شود نگه داشت بلکه باید یک روحیات مداوم و مقاوم وجود داشته باشد که به واسطه آن به خوبی به اوج برسیم و اهداف انقلاب را حاصل کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران بسیجی پیشگامان محرومیت زدایی هستند

جهادگران بسیجی پیشگامان محرومیت زدایی هستند