مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-09سياسي

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان در بیانیه ای از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری و حضور در انتخابات دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شورای ائتلاف نیروهای اسلامی در هرمزگان در بیانیه ای با تاکید بر ضرورت انسجام حداکثری در انتخابات در میان نیروهای دلسوز و وفادار به نظام و انقلاب، از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری و حضور در انتخابات دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اینکه با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب و نظام اسلامی هستیم در چنین نقطه ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ی گام دوم انقلاب و برای ادامه ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه ی گذشته پرداخته و توصیه هایی اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ ارائه فرموده اند.

بیانیه ی گام دوم انقلاب تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان که به مثابه منشوری برای دومین مرحله ی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی خواهد بود و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.

لذا در شرایط کنونی کشور، استکبار جهانی که خود را در همه عرصه ها و میدان ها شکست خورده می بیند تلاش خود را برای دلسرد نمودن جامعه آغاز کرده است و تلاش دارد تا از طریق رسانه های خود جامعه را دلسرد نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری