مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-09سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 19 اردیبهشت


انتقادات تند نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه/ بیانیه نمایندگان در حمایت از مصوبه اصلاح نظام انتخابات شورای نگهبان/ تحقیق و تفحص از فایل صوتی انتشاریافته ظریف و.

- انتقادات تند نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه/ بیانیه نمایندگان در حمایت از مصوبه "اصلاح نظام انتخابات" شورای نگهبان/ تحقیق و تفحص از فایل صوتی انتشاریافته ظریف و.

از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) نوزدهم اردیبهشت ماه 1400 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز که از ساعت 9 صبح شروع شده به بررسی آخرین تحولات حوزه سیاست خارجی (مذاکرات وین، فایل صوتی وزیر خارجه و.

) پرداختند.

رییس مجلس شورای اسلامی پس از جلسه غیرعلنی در مورد فایل صوتی وزیر خارجه و مذاکرات وین اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می داند نسبت به برخورد با عوامل و مقصرین اقدامات نسنجیده اخیر پیگیری های لازم را به انجام رساند و از ظرفیت های قانونی خود در این مساله استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف همچنین با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی و اتفاقات پس از شهادت شهید بهشتی گفت: در روزهای اول پس از شهادت حاج قاسم گفته بودم همان طور که شهادت شهید بهشتی ریشه منافقان را کَند و خطر جریان نفاق را از انقلاب دور کرد، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 19 اردیبهشت

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 19 اردیبهشت