مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-09سياسي

رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی در هفت روستای تربت جام


مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام در استان خراسان رضوی از رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی در هفت روستای تربت جام خبر داد.

- مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام در استان خراسان رضوی گفت: مشکل کمبود آب شُرب در هشت روستای بخش مرکزی و پایین جام این شهرستان با احیا و لایروبی یک حلقه چاه در این منطقه مرزی برطرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محسن عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه که آب آشامیدنی روستاهای مومن آباد، کاریزنو، اندای، آق کمر، علی آباد، بردو، کلاته آقا محمد و محمد آباد در بخش پایین جام را در قالب مجتمع آبرسانی شهید علیمردانی تامین می کند با مشارکت یک میلیارد ریالی شوراهای اسلامی روستاها و همت مدیران، کارشناسان و متخصصان صنعت آب و فاضلاب این شهرستان در کمتر از 10 روز اجرا شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این پروژه علاوه بر ایجاد هزار متر خط انتقال از محل چاه کشاورزی در روستای محمد آباد، مهندسی مجدد الکتروپمپ و افزایش دبی نیز انجام شده که سه هزار و 100 خانوار در این مناطق از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی برخوردار شده اند.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام گفت: با این اقدام در حال حاضر دبی آب آشامیدنی در هفت روستای بخش نصرآباد از 12 لیتر در ثانیه به 19 لیتر در ثانیه و در روستای محمد آباد از توابع بخش پایین جام این شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی در هفت روستای تربت جام

رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی در هفت روستای تربت جام